Masakrator_pl
Administrator / GameMaster
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Khoral... a może Aiur?
|
Wysłany: Czw 17:48, 25 Maj 2006 Temat postu: TERRANIE |
|
|
Historia
Potomkowie ofiar Projektu Czystości wprowadzonego na Ziemi w wieku XXIII, wyslanych w przestrzeń przez Dorana Routhe. Po blisko 30-letnim nadprzestrzennym locie donikąd pojawiły się w obrębie ich geneotypow różnego rodzaju mutacje, dzięki czemu mozliwe się stało wprowadzenie oddziałów Duchów- zdolnych do bycia niewidzialnymi.
Terranie to więźniowie wygnani z ziemi, którzy penetrują całą galaktykę i osiedlają się na poszczególnych planetach. Życie płynie im beztrosko dopóki, gdy ich kolonie zostają zaatakowane przez Zergów. Mogą z powodzeniem konkurować z wrogami zarówno na lądzie jak i w powietrzu. Terranie są dobrze zmechanizowani, a większość ich budynków może się unosić i przemieszczać. Warto pamiętać, że sonda SCV może naprawiać mechaniczne jednostki . Terranie dysponują najpotężniejszą bronią spośród ras - bombą atomową.
Organizacje na forum:
Niepodległy Związek Terrański [NZT] - główna i tym samym najsilniejsza organizacja rządząca terrańskimi planetami [jest to odłam Dominium Terrańskiego, ale to już inna historia...]. Zarówno ich formy rządzenia jak i ustrój są nienaganne, jednak nic nie jest doskonałe, więc nawet NZT zmaga się z korupcją i innymi typowymi dla ludzi przestępstwami.
Sojusz Piracki - prawdziwa plaga dla NZT, która dysponuje pełnym uzbrojeniem Terran, a nawet dysponuje kilkoma battlecruiserami!
Inne - do nich zaliczamy morze ludzi wyjętych spod prawa, jak np. piratów, jednak nie tak potężnych jak Sojusz Piracki. Działają oni niezależnie od NZT i często na jego szkodę.
Jednostki
SCV - wytrzymały robot, którego wysokość wyn. 3m. Przeznaczony do budowy budynków, naprawy, zbierania surowców.
Marine - podstawowy składnik armii, żołnierz w solidnym pancerzu wspomaganym i karabinem Gaussa "Impaler".
Firebat - żołnierz z miotaczem ognia i potężnym pancerzem wspomaganym; skuteczny tylko z bliskiej odległości jednak atakuje pare jednostek naraz podczas jednej salwy; potrafi atakować jedynie jednostki lądowe.
Ghost - specjalny komandos, który dzięki urządzeniu z energią może być niewidzialnym na pewien czas, wystrzelić rakietę wyłączającą jednostki mechaniczne. Ci ludzie mają zdolności telepatyczne i bardzo celny karabin DC-15, który jest świetny jako snajperka.
Medyk - leczy znajdujące się w poblizu odziały piechoty i reperuje ich pancerz; dodatkowo na wyposażeniu ma tarczę.
Siege Tank - powolny, jednak dobrze opancerzony pojazd o dużej sile ognia. Może się rozłożyć, dzięki czemu dysponuje większym zasięgiem i siłą ognia, ale wówczas pozostaje unieruchomiony do ponownego złożenia.
Vulture - szybki motocykl grawitacyjny, który służy do rozmieszczania min i strzela granatami rozpryskowymi.
Goliath - dwunożny robot; potrafi atakować jednostki naziemne karabinem, ale dużo skuteczniejsze są jego przeciwlotnicze rakiety hellfire, nieźle radzą sobie z myśliwcami.
Wraith - szybki myśliwiec odrzutowy, który potrafi stawać się niewidzialny dzięki czemu nadaje się do szybkich akcji, do osłony BattleCruiser'ów, do patrolowania terenu oraz do szbkiego niszczenia baz wypadowych i robotników wroga. Na wyposażeniu ma trzy działka laserowe i dwie wyrzutnie rakiet.
Dropship - transportowiec powietrzny; niezbyt szybki i wytrzymały, ale przydatny; zabiera na pokład: 8 żołnierzy lub 4 Vulture'y lub Goliath'y lub 2 Tanki.
Battlecruiser - ogromny statek zdolny do walk w atmosferze i przestrzeni kosmicznej. Jest to najsilniejsza i największa jednostka Terran, która ma dodatkowo działo Yammato o potężnej mocy.
Science Vessel - wielki naukowy statek powietrzny bez bezpośreniej możliwości atakowania; posiada za to kilka ciekawych umiejętności, np. radioaktywność, defensywa Matrix, pocisk EMP oraz zdolność wykrywania zamaskowanych jednostek wroga.
Valkyrie - strzela kilkunastoma niekierowanymi rakietami o sporej sile rażenia robiąc duży zamęt w większych zgrupowaniach wrogich sił lotniczych; największą ich wadą jest brak broni powietrze-ziemia, za to mają lepszy pancerz niż Wraithy; najlepiej nadają się do szybkich punktowych starć.
Budynki [znajomość nie jest konieczna]
Command Center - jak sama nazwa wskazuje, jest to centrum dowodzenia, które dzięki wbudowanemu wydajnemu silnikowi potrafi unieść się nad ziemią i przenieść się w inne miejsce. Ponadto produkuje SCVy.
Barracks - funkcjonalne baraki dla żołnierzy, równierz jak command center mogą latać.
Supply depot - zwiększa możliwą ilość jednostek.
Factory - fabryka maszyn naziemnych; potrafi latać.
Rafinery - umożliwia wydobycie gazu.
Enginering Bay - umożliwia ulepszenie pancerza i broni piechoty; potrafi latać.
Armory - j.w., tyle, że pojazdów i samolotów.
Starport - produkuje jednostki latające; potrafi latać.
Science Facility - budynek badań naukowych; potrafi latać.
Academy - umożliwia dodatkowe upgrady dla piechoty.
Bunker - 4-osobowy bunkier, z którego ostrzał może prowadzić piechota.
Missile Turret - wieżyczka rakietowa, atakująca tylko pojazdy latające. Ma detector wykrywający jednostki niewidzialne.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|