Forum mixStarCraft RPG Strona Główna
 Forum
¤  Forum mixStarCraft RPG Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
mixStarCraft RPG
RPG w innym świecie StarCraft 'a
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Ekwipunek

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum mixStarCraft RPG Strona Główna -> Terminale komputerowe Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Ekwipunek
Autor Wiadomość
Masakrator_pl
Administrator / GameMaster



Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Khoral... a może Aiur?

PostWysłany: Sob 13:45, 27 Maj 2006    Temat postu: Ekwipunek
 
Ekwipunek

Terranie

Nóż - wielofunkcyjny nóż powszechny w szeregach marines. Dobry do dźgania, rzucania i obierania ziemniaków.

Pistolet - pistolet konwencjonalny, dobry do obrony przed zerglingami i nieopancerzonymi obiektami.

Pistolet maszynowy - szybkostrzelna broń, która mimo że ma możliwość strzelania seriami, to nie dorównuje siłą Impalerowi [nieco silniejsza niż pistolet]. Dobre rozwiązanie dla lekkich oddziałów piechoty i zwiadowców.

Granat odłamkowy - granat jak granat. Kiedy wybucha okalecza i zabija nieopancerzone obiekty w promieniu 2 metrów.

Granat gazowy - po uaktywnieniu uwalnia zieloną chmurę trującego gazu, który po dostaniu się do dróg oddechowych powoduje zgon ofiary.

C14 "Impaler" Gauss rifle - podstawowy karabin marines, bardzo szybkostrzelny i zabójczy nawet dla człowieka w pancerzu wspomaganym. Prędkość jego pocisków jest niesamowita.

C10 canister rifle - strzelba używana przez duchy, ma duży zasięg i jest bardzo celna, dodatkowo ma zamontowany laserowy "naprowadzacz" dla rakiet atomowych i wyrzutnię rakiet Lockdown. Jest ciut silniejsza od Impalera, ale strzela bardzo wolno.

Miotacz ognia - wersja dla firebata. Dwie wymienne butle montowane do ogromnego pancerza na plecach i dwa wyloty plazmy zamontowane przy nadgarstkach.

Kamizelka ochronna - dobre rozwiązanie dla osób walczących pośrednio, np. pilotów czy kierowców czołgów albo zwykłych sił porządkowych lub ochrony kompleksu. Zakładana na zwykłe ubranie, daje średnią ochronę tułowia przed nożami i pistoletowymi pociskami.

Kombinezon ducha - kombinezon ten daje dużą swobodę ruchu i możliwość cichego poruszania się, gdyż jest on specjalnym strojem z dodatkowymi ochraniaczami na korpus i kończyny. Ponadto w jego skład wchodzi specjalny hełm z noktowizorem, komunikatorem, czujnikiem podczerwieni i urządzeniem ułatwiającym namierzanie i celowanie.

Pancerz wspomagany marines - w tym pancerzu człowiek jest o wiele wyższy i większy, nie mówiąc już o wytrzymałości. Żołnierz w tym pancerzu nie musi obawiać się ręcznych granatów i strzałów z pistoletu. Autonomiczny pancerz wspomaga każdy ruch użytkownika, przez co jest on silniejszy, a ponadto bieganie w nim [wbrew pozorom] wcale nie jest męczące. Świetna ochrona i szczelność [hełm wmontowany na stałe; gruba, zasuwana szyba wizjera i pojemnik z powietrzem], system klimatyzacyjny i lampki w hełmie informujące o funkcjonowaniu kombinezonu, komunikator, system dawkowania stimpaków i reflektory- te wszystkie rzeczy w jednym kombinezonie.

Pancerz wspomagany Firebata - jest to większa i wytrzymalsza wersja panc. wspom. marines i przystosowana do noszenia wielkich butli miotacza płomieni.

Pancerz medyka - przerobiona wersja pancerza marines, dodatkowo ma potężną tarczę i wbudowane urządzenia do spawania pancerzy oraz apteczkę.

Urządzenie maskujące - urządzenie, które mogą używać tylko duchy, by stać się niewidzialnym. W rzeczywistości poruszający się użytkownik nieco zniekształca obraz, przez co widać "falowanie". Jednak by zobaczyć ducha, nie trzeba mieć sokolego wzroku, wystarczy mieć detektor, który natychmiast zakłóca pracę urządzenia maskującego i "odkrywa" ducha.

Stimpak - po jego wstrzyknięciu użytkownik ma o wiele większy refleks, ale częste zażywanie prowadzi do uzależnienia.

Apteczka - zestaw służący do uzdrawiania ludzi, zamknięty w metalowej skrzynce.

Implanty wzrokowe - wszczepiane ghostom, by jeszcze sprawniej namierzali cele dla głowic atomowych.

Protossi

Ostrza PSI zealota - dwa ostrza, które bardzo dobrze radzą sobie z większością pancerzy. Emitowane przez specjalne urządzenia w zbroi zealota; w razie awarii mogą zgasnąć lub wogóle się nie wyemitować!

Zbroja z Irridium - Lekka lecz niezbyt wytrzymała zbroja. Składa się z płatów metalu mieniącego się w zależności od światła na zielono lub niebiesko.

Pancerz Khyr´ynn (zbroja zealota) - najbardziej rozpowszechniony rodzaj pancerza w kolorze złota z wbudowanym emiterem pola ochronnego.

Khaidarin amulet - sprawi, że high templar ma więcej mocy PSI i może trochę dłużej i więcej "czarować".

Implanty nożne - te implanty wszczepione do nóg protossów, dają użytkownikowi możliwość o wiele szybszego poruszania się i kilkumetrowych skoków.

Zergowie

Jeżeli grasz Zergiem, możesz mieć jeden przedmioty z profesji Twojej zainfekowanej postaci oraz jedno z:

Macki - dwie macki wyrastające z pleców przydatne do chwytania i duszenia, bardzo giętkie.

Szpony - ręce postaci przeewoulowały w ogromne szpony, takie same ma hydralisk.

Gruczoły kwasowe - na niewielką odległość [góra 3m] możesz trysnąć kwasem, który wyżre ciało człowieka do kości.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum mixStarCraft RPG Strona Główna -> Terminale komputerowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy